2009. március 22., vasárnap

Akkor és most

Nemrég keresgéltem a gépemen pár zenét és rábukkantam erre a mixre, amit nagyon imádtam, számtalanszor meghallgattam már és a mai napig nem untam még meg.
Csak úgy érdekességképp megosztom veletek. Figyeljétek meg, mennyit változott a hangzás, a stílus minden azóta. Ez a mix a Roxy Dj's at night keretein belül készült, amely kb olyan kaliberű műsor volt akkoriban mint ma a Disco Shit (szerintem). A mixben Bárány Attila hallható DJ Jován zenei aláfestésével valamint egy kicsit felbukkan Lauer is... Persze a változás van akinek tetszik, van akinek nem. Ezt rátok bízom. Minden esetre érdemes meghallgatni mert tényleg egy maradandó zenei élmény.

http://www.4shared.com/file/94360199/1af25399/Dj_Jovan_-_Live__Roxy_Djs__Night_2004.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése